вторник, 29 август 2017 г.

Брускети с пушена сьомга, каперси и салца



Много обичам всичко рибно. Попадна ми намалена норвежка сьомга и въобще не се поколебах да я взема. Няма точни количества на продуктите, зависи колко брускети искате да направите. От посочените на мен ми излязоха 10 броя.


Продукти:

50 гр. пушена сьомга
 3-4 с.л. зехтин или олио
1 скилидка чесън
1 домат
1 малка краставица
1 пълнозърнеста или обикновена франзела
Шепа каперси или маслини
Сол, черен пипер


Приготвяне:

Нарежете диагонално еднакви филийки от франзелата. Поръсете ги със зехтина. Изпечете ги на грила или във фурната до златисто. Извадете ги и още топли ги натъркайте с отрязана скилидка чесън. В единия вариант аз нарязах сьомгата на ивици, сложих я отгоре и гарнирах с лимон и каперси. В другия направих салца.


Ситно нарязани на кубчета домати и краставици, сол, черен пипер и каперси или маслини, плюс нарязана на ситно сьомга. Може да сложите магданоз, но аз не го ям суров :) И това е. Каперсите само така от буркана никак не ми харесват, но съчетани с риба и брускета са убиец. Има различни варианти. Може да намажете с майонеза, с крема сирене, с хайвер и отгоре да подредите сьомгата. Ами това е!
Да ви е сладко!

4 коментара:

  1. Траянче,
    сестра ми е любител на подобни брускети и ги прави в различни варианти.Удобни са и за различни почерпки.Стават много вкусни и не на последно място много красиви.
    Твоите също са чудесни.Поздрави и весело лято !

    ОтговорИзтриване
  2. Ммммм....натъркани с чесън и сьомга....страхотия :)

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, Траянче, брускетите са трепач. Много ми допаднаха. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. О, и аз се присъединявам тук, към тези чудни брускети!
    Аз сьомга не долюбвам, но маринована обичам.

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)