понеделник, 21 януари 2013 г.

Масленки

Мъжът ми обожава масленки. Всеки път купува и си ги хапва сладко, сладко. Тази година обаче реших да ги направя аз, тъй като се оказах с няколко бутилки мас за подарък:) Рецептата взех от Пепи и "Храна за мойте канибали". Станаха превъзходни! Пепи, чудна рецепта, благодаря ти!


Продукти:

200 гр. размекната мас
1 яйце
150 гр. пудра захар
400 гр. брашно
3-4 ванилии
пудра захар за поръсване

Приготвяне:
 Разбиваме яйцето, маста и захарта с вилица. Добавяме брашното и ванилията и омесваме тесто. Разточваме на правоъгълна кора и изрязваме масленките. Печем на 170 градуса в загрята фурна до порозовяване. Още топли поръсваме с пудра захар.

Да ви е сладко!

21 коментара:

  1. Много апетитно изглеждат!А аз все още чакам да ми изпратиш адресът си:)

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче,и аз си купувах по-рано.Сега си правя по тази рецепта и са ми супер вкусни.Да е жива и здрава Пепи!
    Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Не е само съпруга ти ,който обожава масленки ...и аз много ги обичам ! Чудни са станали ,Траянче !

    ОтговорИзтриване
  4. И аз обожавам масленки.Станали са чудесни Траянче.

    ОтговорИзтриване
  5. Как няма да ни е сладко:)
    Толкова са апетитни!

    ОтговорИзтриване
  6. Няма да скрия,че масленките от соц.времена не ми навяват никак възторжени спомени,бяха ужасяващо сладки и трошливи,но твоите като чета рецептата имам убеждението,че ще са в пъти по-страхотни,а и така ми изглеждат от снимките,Траянче!
    Пък и Пепи е гарант за чудесен вкус!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Траяна, направила си чудесни масленки и още по-чудесни снимки!Напомниха ми за детството!

    ОтговорИзтриване
  8. Траянче, подсети ме за купешките :) И аз на времето си купувах често от тях.
    Чудесно изглеждат и вече почват да се топят в устата! :)))
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Изглеждат толкова крехки. Много ги обичам и отдавна им се каня, ама все не остава време за тях ;)
    Поздрави и хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  10. И ние обичаме масленки - по Коледа се пръснахме да ядем :))
    Чудни са станали :)

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасни сладки. Онзи ден правих от тях и до вечерта нищо не остана. Хубаво е, че имам и мас от тази "реколта" и всичко става много, много вкусно. А тези на снимката са толкова апетитни...

    ОтговорИзтриване
  12. Изглеждат много пръхкави и вкуснички!

    ОтговорИзтриване
  13. Изглеждат божествено - сигурна съм, че се топят в устата и са невероятно вкусни. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Траянка не съм хапвала от детските си години! Страхотно изглеждат :)

    ОтговорИзтриване
  15. И аз съм пробвала тази рецепта ,наистина са като от едно време :)

    ОтговорИзтриване
  16. Когато бях малка, майка често ги приготвяше, всички в къщи умираха за тях - САМО АЗ НЕ ГИ БЛИЗВАХ. Ама сега като ги гледам твойте и ми навлизат спомени в главата, знаеш ли как ми се доядоха!

    ОтговорИзтриване
  17. супер са ще ги пробвам

    ОтговорИзтриване
  18. Бихте ли ми споделили каква е тайната, за да не Ви се трохи тестото?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма тайна:)Ако спазвате точно пропорциите, няма да имате проблем. Да ви е сладко!

      Изтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)